کلیه فروشگاه ها ، نمایندگی ها و نمایشگاه های فروش فرش برای آویزان کردن و به نمایش گذاشتن انواع فرش ماشینی ، فرش دستباف ، قالیچه و غیره از رگال فرش استفاده میکنند. رگال های فرش در اندازه ها و ابعاد مختلف در بازار موجودند که هرکس متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب میکند.

رگال ها متناسب با اندازه فرش انتخاب میشوند. به عنوان مثال برای فرش های 12 متری از رگال فرش با طول 12 متر و برای فرش 9 متری از رگال فرش با طول 9 متر استفاده میشود. قیمت تمام شده رگال فرش متناسب با طول آن متفاوت است.به این معنا که هر چه طول رگال فرش بیشتر باشد برای ساخت آن به متریال بیشتری نیاز بوده،و قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

برای خرید رگال فرش دو راه پیش روی شما وجود دارد.

درواقع خرید رگال دست دوم،بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه های شماست. اگر قصد خرید رگال کارکرده دارید،دقت بالایی داشته باشید و به سالم بودن آن توجه کنید. اگر به دنبال خرید رگال دست دوم سالم،با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید،با گروه صنعتی پارسا ارتباط برقرار کنید.

گروه صنعتی پارسا علاوه بر تولید انواع رگال فرش،رگال موکت و رگال پادری ،در زمینه فروش رگال دست دوم نیز فعالیت میکند و کلیه محصولات خود را با قیمتی استثنایی در اختیار متقاضیان قرار میدهد. متقاضیان عزیز جهت اطلاع از قیمت رگال فرش نو و یا دست دوم میتوانند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند.

گروه صنعتی پارسا ارائه دهنده انواع رگال فرش در سایز و اندازه های مختلف ، مناسب برای تمام فرش ها از پادری گرفته تا فرش های 6 متری ، فرش 9 متری، فرش 12 متری و….با قیمت های بسیار مناسب می باشد . ارسال رگال فرش دست دوم براری سراسر ایران . سفارش از طریق شماره تماس داخل وب سایت